Z dniem 25 maja 2018 r. rozpoczęło obowiązywanie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako „RODO”).
Administrator Danych
- Administratorem danych jest SeniorTime, al. Jerozolimskie 85/21, 02-001, Warszawa, NIP: 6282095545.
- Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych serwerach.
- Dla interpretacji terminów stosuje się słowniczek opisany w Polityce Prywatności
- Administrator – podmiot zarządzający i prowadzący Serwis
- Serwis – podróżniczy serwis internetowy TravelPart2.pl znajdujący się w pod adresem internetowym TravelPart2.pl, oferujący kompleks usług świadczonych drogą elektroniczną na rzecz Użytkowników
- Użytkownik – osoba korzystająca z Serwisu ( dalej: „Użytkownik” lub „Osoba”)
- Termin „RODO” oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Administrator nie udostępnia danych osobowych innym podmiotom aniżeli upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa.
- Administrator wdrożył szyfrowanie danych oraz mamy wprowadzoną kontrolę dostępu dzięki czemu minimalizujemy skutki ewentualnego naruszenia bezpieczeństwa danych.
- Dane osobowe przetwarzają osoby wyłącznie upoważnione przez Administratora albo przetwarzający, z którymi ściśle współpracuje.
Cele przetwarzania
Przetwarzanie danych osobowych wymaga podstawy prawnej. RODO przewiduje kilka rodzajów takich podstaw prawnych dla przetwarzania danych, a w przypadkach korzystania z naszych usług wystąpią, co do zasady dwie z nich:
1. Niezbędność przetwarzania wymagana przy dodawaniu przez Użytkownika komentarzy przy wpisach w Serwisie, w celu kontaktu z Serwisem przez formularz kontaktowy lub na adres e-mail kontakt@travelpart2.pl oraz przy zapisaniu się do usługi „Newsletter” czy „Webinar”.
2. Twoja dobrowolna zgoda. Jest potrzebna, gdy usługi marketingowe dostarczają Ci podmioty trzecie oraz gdy to my świadczymy takie usługi dla podmiotów trzecich. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne, i jeśli nie chcesz, nie musisz jej udzielać. Masz też prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie, o czym mowa poniżej.
Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę. Dane są usuwane w ciągu 3 dni (72 godzin) od momentu skierowania ich do usunięcia.
W przypadku, gdy chcą Państwo cofnąć wyrażone w tym zakresie zgody, prosimy o przesłanie takiej informacji na adres e-mail: kontakt@travelpart2.pl. Podkreślamy, że podanie danych w tym przypadku nie jest wymogiem ustawowym i konieczne jest tylko w ramach korzystania z danej usługi. Nie muszą Państwo podawać tych danych, jeżeli nie chcą Państwo korzystać z wskazanych powyżej możliwości.
Kategorie zbieranych danych osobowych
Serwis będzie od Państwa zbierał następujące dane osobowe:
- adres poczty elektronicznej e-mail (w celu kontaktu z Serwisem przez formularz kontaktowy lub na adres e-mail kontakt@travelpart2.pl oraz przy zapisaniu się do usługi „Newsletter” czy „Webinar”).
Kategorie danych zbieranych w sposób automatyczny podczas korzystania z Serwisu
- Serwis TravelPart2.pl używa cookies. Pliki Cookies (ciasteczka) są to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie osoby odwiedzającej stronę Serwisu Internetowego (np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy też na karcie pamięci smartfona – w zależności z jakiego urządzenia korzysta odwiedzający nasz Serwis Internetowy). Szczegółowe informacje dot. plików Cookies, a także historię ich powstania można znaleźć m.in. tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciasteczko
- Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach Cookies podczas korzystania przez odwiedzających ze strony Serwisu w następujących celach:
- identyfikacji Usługobiorców jako zalogowanych w Serwisie i pokazywania, że są zalogowani;
- zapamiętywania danych z wypełnianych Formularzy lub danych logowania do Serwisu Internetowego;
- dostosowywania zawartości strony Serwisu Internetowego do indywidualnych preferencji Usługobiorcy (np. dotyczących kolorów, rozmiaru czcionki, układu strony) oraz optymalizacji korzystania ze stron Serwisu Internetowego;
- prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania ze strony Serwisu Internetowego;
- remarketingu, to jest badania cech zachowania odwiedzających Serwis Internetowy poprzez anonimową analizę ich działań (np. powtarzające się wizyty na określonych stronach, słowa kluczowe itp.) w celu stworzenia ich profilu i dostarczenia im reklam dopasowanych do ich przewidywanych zainteresowań, także wtedy kiedy odwiedzają oni inne strony internetowe w sieci reklamowej firmy Google Inc. oraz Facebook Ireland Ltd
- Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej oraz na poniższych stronach (wystarczy kliknąć w dany link): Mozilla: https://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek; Internet Explorer: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies, Chrome: https://support.google.com/accounts/answer/61416?hl=pl, Safari: https://support.apple.com/pl-pl/HT201265
- Do monitorowania ruchu użytkowników Serwis wykorzystuje technologię do statystyk Google Analytics firmy Google, Inc. 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA. Umożliwia ona ulepszanie struktury i zawartości Serwisu. Dane zbierane przez Google Analytics są chronione wg polityki prywatności Google. Google Analytics wykorzystuje wyłącznie skrócone anonimowe adresy IP uniemożliwiające identyfikację użytkowników. O polityce Google przeczytasz tutaj.
- Możliwe jest zablokowanie w łatwy sposób przez daną osobę udostępniania Google Analytics informacji o jej aktywności na stronie Serwisu Internetowego – w tym celu można zainstalować dodatek do przeglądarki udostępniany przez firmę Google Inc. dostępny tutaj: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl
- Administrator może korzystać w Serwisie z usługi Piksel Facebooka dostarczanej przez firmę Facebook Ireland Limited (4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irlandia). Usługa ta pomaga Administratorowi mierzyć skuteczność reklam oraz dowiadywać się, jakie działania podejmują odwiedzający Serwis Internetowy, a także wyświetlać tym osobom dopasowane reklamy. Szczegółowe informacje o działaniu Piksela Facebooka możesz znaleźć pod następującym adresem internetowym: https://www.facebook.com/business/help/742478679120153?helpref=page_content.
- Zarządzanie działaniem Piksela Facebooka jest możliwe poprzez ustawienia reklam w swoim koncie na portalu Facebook.com: https://www.facebook.com/ads/preferences/?entry_product=ad_settings_screen.
- Dodatkowe dane osobowe, jak adres e-mail, zbierane są jedynie w miejscach, w których użytkownik wypełniając formularz wyraźnie wyraził na to zgodę. Powyższe dane zachowujemy i wykorzystujemy tylko do potrzeb niezbędnych do wykonania danej funkcji.